Vi går på dette kursus særligt i dybden med sidste værktøjssæt, som indeholder praksis 12, 13 og 14.
Kurset er en workshop hvor der undervises med DTK vi arbejder fx med faglig læsning og løsning af skriftlige opgaver og ser på hvordan du kan inddrage konkreter og teknologier i undervisningen sammen med DTK. Vi genbesøger teknikken med at udvælge, bygge og bruge en tyndt skåret sekvens af opgaver.
Vi ser på hvilke forskellige muligheder du har for at differentiere, konsolidere, arbejde med individuelle noter og undersøg din forståelse opgaver. Du får selvfølgelig også en ekstra chance for at få pudset og forfinet dine teknikker i praksis 1-11, hvis du allerede bruger dem alle.
Vi bruger sammen opgaver, som eksempler for hvordan du arbejder med at bygge kompetencer, formativ selvevaluering og vurderinger ind i dit tænkende klasserum
Bemærkninger og deltagerforudsætninger
Du mangler at få de sidste 3 praksisser til at virke godt i dit tænkende klasserum, som du næsten har bygget helt færdigt med alle 14 praksisser